X

Sumar si Plasarea Comenzi!

Intrebari frecvente


1. Comanda:

Ce sa fac daca nu gasesc tipul de masina pentru care caut compresorul?
Accesati urmatorul link: http://compressor-express.ro/daca-nu-l-gasiti
Acelasi link se poate accesa de pe pagina principala sub butonului "Cautati".
Completati formularul cu toate datele cunoscute de dvs. 
Daca este pozibil atasati poza(e)cu compresorul dvs defect.
Trimiteti datele si imaginile si informatiile la dispozitie despre compresor iar noi luam legatura cu dvs. in 24 de ore (cu exceptia zilelor nelucratoare si sfarsitului saptamanii).
Ce sa fac daca nu stiu sigur de ce am nevoie?
Adresati-va colegilor nostri prin telefon sau email.
Unde gasesc preturile produselor? 
Dupa alegerea produsului dorit,cu apasarea butonului ”CER OFERTA” dupa completarea, codului de siguranta veti vedea informatii referitoare la produs (descriere, pret, stoc).
Cum sa depun comanda?
In emailul cu oferte facand un click pe linkul "Comanda" si specificand adresa de facturare si livrare.
Cum primesc informatii despre data livrarii?
In momentul cererii de oferta(pret) veti primi informatia referitoare la termenul de livrare, in cazul in care produsul se afla pe stoc.
In cazul in care produsul nu se gaseste pe stoc veti primi un e-mail in care va aparea, termenul de livrare.
In cat timp primesc raspuns la e-mailul trimis?
Facem tot posibilul sa va raspundem în 24 de ore (cu exceptia zilelor nelucratoare si sfarsitului saptamanii).

2. Procesarea comenzilor

Ce se intampla dupa depunerea comenzii?
Va trimitem un email de confirmare despre comanda.
Comanda dvs. va fi procesata in 24 de ore si veti fi anuntat despre ziua asteptata a livrarii. 

3. Livrarea:

Cum primesc pachetul?
Pachetul este livrat prin curieratul.
Când primesc pachetul?
Va informam despre probabila zi de livrare in 24 de ore dupa depunerea comenzii.
Pot sa preiau pachetul personal?
Produsele nu se pot prelua personal intrucat firma noastra nu dispune de loc de vanzare.
Cat costa ambalarea si livrarea?
Pretul ambalarii si livrarii este suportat de firma noastra.
Ce sa fac daca livrarea intarzie?
In ziua in care va informam despre intarzierea livrarii va puteti anula comanda.
Ce sa fac daca ambalajul este deteriorat?
Verificati ambalajul pachetului la livrare. Este important sa semnalati pe documentele, langa semnatura dvs. ca pachetul a fost "DETERIORAT". In caz contrar nu putem accepta reclamatii in legatura cu calitatea produsului.

4. PLATA:

Cum platesc?
Suma de pe factura se plateste curierului la livrare (prin ramburs). Factura şi termenul de garantie sunt incluse in pachet.
Pot sa platesc prin transfer?
Aveti posibilitatea de a plati prin transfer. Ne puteti semnala intentia prin email la: [email protected]

5. RETRIMITERE ŞI ANULARE:

Pot sa-mi retrag comanda din cauza intarzierii?
Da, comanda se poate anula gratuit in ziua in care va informam despre intarziere si va propunem o noua data de livrare. 
Se poate retrage comanda si in alte cazuri?
Renuntarea la comanda in termen de 8 zile lucratoare este posibila/gratuita. 
Returnarea produsului, dupa momentul livrarii in 8 zile lucratoare este gratuita (se achita de client taxa de livrare-taxa curierat). Este obligaorie returnarea in ambalajul original,anexate factura si garantia,in starea in care a fost livrat produsul.In termen de 8 zile lucratoare vom viram valoarea facturii pe contul dvs. 
Pot sa reexpediez produsul?
Aveti posibilitatea de a returna produsul nefolosit in ambalajul original, cu factura fiscala si certificatul de garantie in colet.
 In cazul in care v-i se livreaza un produs necorespunzator (model diferit) taxele de transport sunt suportate de societatea noastra. In caz de renuntare la comanda valoarea facturii va fi virata pe contul dvs bancar in maxim 8 zile lucratoare.
In cazul in care comandati un model diferit taxele de retur revin in sarcina cumparatorului. Va rugam sa ne anuntati in maxim 8 zile lucratoare despre acest lucru. In acest caz va ajutam sa comandati compresorul potrivit. In caz de renuntare la comanda valoarea facturii va fi virata pe contul dvs bancar in maxim 8 zile lucratoare.

Despre returnarea unui produs/renuntare la comanda va rugam contactati-ne la nr de tel 0770-310-075 sau prin e-mail: [email protected]

6. GARANTIA:

Care sunt conditiile de garantie?
Termeni de garantie: Click aici
Durata garantiei?
Garantia pentru compresoarele comandate este valabila pentru 12 de luni, pa langa respectarea conditiilor de garantie.
In caz de defectiune in perioada de garantiecand m-i se livreaza piease?
In cazul unor defectiuni ale compresorului, in perioada de garantie va rugam sa ne contactati telefonic sau prin e-mail.
Din momentul livrarii compresorului defect in maxim 15 zile lucratoare va trimitem nota de constatare, emisa de o societate externa,acreditata in acest scop.In cazul in care compresorul s-a defectat din cauza producatorului taxele de transport/reparatii revin societatii noastre.In cazul in care compresorul s-a defectat din cauza montajului/folosirii necorespunzatoare aceste taxe revin cumparatorului.
In acest caz va propunem solutiile cele mai avantajoase pt dvs:
- Daca produsul este reparabil, costul reparatiei revine clientului, iar termenul de garantie se acorda din ziua reparatiei.
- Daca prosusul nu poate fi reparat, va oferim un produs la pretul de achizitie(fara adaos comercial).
 
Adresati-va colegilor nostri prin telefon sau email.  
Gamă largă de piese pentru climatizare auto
Alfa Romeo
Alfa Romeo
Audi
Audi
BMW
BMW
Caterpillar
Caterpillar
Chevrolet
Chevrolet
Chrysler
Chrysler
Citroen
Citroen
Ferrari
Ferrari
Fiat
Fiat
Ford
Ford
Honda
Honda
Hyundai
Hyundai
Iveco
Iveco
JCB Inc.
JCB Inc.
John Deere
John Deere
Kia
Kia
Lexus
Lexus
MAN
MAN
Maserati
Maserati
Mazda
Mazda
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz
Mitsubishi
Mitsubishi
Nissan
Nissan
Opel
Opel
Peugeot
Peugeot
Porsche
Porsche
Renault
Renault
Seat
Seat
Skoda
Skoda
Toyota
Toyota
Volvo
Volvo
Volkswagen
Volkswagen
Alte marci <<
>> Mai putine marci
Numar telefon: tel: 0758-376552